Galatasaray’ın Brezilyalı orta saha oyuncusu Gabriel Sara, UEFA Şampiyonlar Ligi play-off turunda oynadıkları Young Boys maçı sonrası değerlendirmelerde bulundu.
“DAHA İYİ OYNAMALIYDIM”
Sara, “Öncelikle kendi performansımla ilgili; aslında daha iyisini yapabilirdim. Böylesi önemli bir maçta daha iyisini yapmalıydım. Takımın ortaya koyduğu oyun, en başta iyiydi. Bazı riskler aldık. Bunun sonunca kontrataklar oldu. İyi oynadık ama futbol böyle…” dedi.
“AVRUPA LİGİ’Nİ KAZANMAK İSTİYORUZ”
Brezilyalı oyuncu, “Çok iyi bir takımımız var. Herkes oynamaya hazır. Herkes çok çalışıyor. Grupça hareket ediyoruz. Ne olursa olsun kazanmak için oynarız. Avrupa Ligi olur, Süper Lig olur. Her yerde kazanmak istiyoruz.” sözleriyle konuşmasını noktaladı.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026
1
Milli atlet Ersu Şaşma dünya altıncısı oldu
1842 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1210 kez okundu
3
Powerbank’in gerçek kapasitesi nasıl ölçülür?
843 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
806 kez okundu
5
Biden’dan otomobil üreticilerine şok
799 kez okundu