ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi çeyrek final ikinci maçında Fenerbahçe Opet, deplasmanda Melikgazi Kayseri Basketbol’u 98-56 mağlup etti.
Sarı-lacivertliler bu sonuçla seriyi 2-0’a getirip adını yarı finale yazdırdı.

SALON: Kadir Has
HAKEMLER: Tolga Edis, Ahmet Taner İbin, Batuhan Mert Gül
MELİKGAZİ KAYSERİ BASKETBOL: Kübra 6, Dangerfield 18, Aslıhan, Gonca 2, Dilara, Candan Eylül, Meltem 14, Özge, Şuğranur 1, Powers 4, Fall 11
FENERBAHÇE OPET: Ece 5, Sudenur 2, Sevgi 1, Olcay 4, Williams 14, İrem 2, İdil 6, Alperi 9, Emma 14, Milic 14, Tilbe 13, MCbride 14
1’İNCİ PERİYOT: 17-25
DEVRE: 32-59
3’ÜNCÜ PERİYOT: 44-80
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026
1
Milli atlet Ersu Şaşma dünya altıncısı oldu
1841 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1209 kez okundu
3
Powerbank’in gerçek kapasitesi nasıl ölçülür?
840 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
805 kez okundu
5
Biden’dan otomobil üreticilerine şok
798 kez okundu