Bu durum, süper kahraman filmlerinde giderek daha fazla ön plana çıkan bir tema olmaya başladı ve Pascal’ın karakteri bu konuyu mükemmel bir şekilde işliyor. Marvel dünyasında kahramanlık ve fedakarlık gibi kavramlar, maddi kazanç ve para hırsı gibi unsurlarla çatışıyor. Pascal’ın canlandırdığı karakter üzerinden yapılan bu eleştiri, izleyicilere sadece eğlence sunmakla kalmıyor, aynı zamanda günümüz dünyasında para ve gücün insanlar üzerindeki etkisini sorgulamaya davet ediyor. Bu, Marvel’ın sadece fantastik öğelerle değil, aynı zamanda gerçek dünya sorunlarıyla da ilgilendiğini gösteriyor ve Pascal’ın bu rollerdeki ustalığı, onun sadece bir aksiyon yıldızı olmadığını, aynı zamanda önemli mesajlar taşıyan bir sanatçı olduğunu kanıtlıyor.
Marvel Sinematik Evreni (MCU), uzun süredir beklenen Mister Fantastic karakteri için ideal ismi bulmuş olabilir. John Krasinski, kenara çekil; çünkü Pedro Pascal, Marvel’ın en zeki ve en esnek Süper Ailesi’ne “her babanın gücünü” getirmek için görüşmeler yapıyor.
Bu haber, Variety’nin Disney’de Marvel çöplüğünün ne kadar parlak yandığını gösteren son makalesinin ardından ve The Marvels’ın gişede tam anlamıyla çakılmasının ardından daha iyi bir zamanda gelemezdi. House of Mouse’un 274 milyon dolarlık başarısızlığından sonra dikkatleri başka yöne çekmenin bir yolunu bulmalı. Bu durumda, en çok beklenen projelerinden birinin yıldızlarını sızdırmaktan daha iyi bir yol olabilir mi?
Pedro Pascal kesinlikle harika bir aktör; ancak, itiraf etmeliyim ki, onun seçilmesi biraz hayal kırıklığı yarattı. Bir süredir, Marvel’ın en büyük problemi olarak parayı düşünüyordum ve en azından benim için, Pedro, bu problemin mükemmel bir tezahürü gibi görünüyor.
Mister Fantastic karakteri sızdırıldı! İşte o isim
Peki, Pedro Pascal’ın Marvel’ın en büyük kötü adamı olarak parayı nasıl kanıtladığını inceleyelim. “Eğer tek aracınız çekiçse, her sorun bir çivi gibi görünür” diye bir söz var. Görünen o ki Disney’in tek gerçek aracı para ve bunu son zamanlarda karışık sonuçlarla savurganca kullanıyorlar.
Marvel’ın bu filmlere büyük miktarlarda para harcamasının asıl problemi, belirli bir noktadan sonra, bir filme daha fazla para harcamanın sonunda onu daha kötü hale getirmesi. Bu blokbüster filmler 200 milyon dolarlık bütçelere yaklaşmaya başladığında, stüdyo için kesinlikle kaybedemeyecekleri bir yatırım haline geliyorlar. Bu şişirilmiş bütçeler, projeye daha fazla para harcadıkça stüdyonun daha riskten kaçınır hale gelmesine neden olan bir ouroboros etkisi yaratıyor. Bu, filmin yaratıcı kararlarını post prodüksiyonda ikinci kez sorgulamalarına ve erken gösterimlerde ortalama bir “B” CinemaScore puanı almak için “güvenli” yolları seçmek amacıyla pahalı yeniden çekimlere para dökmelerine yol açıyor.
Marvel’ın post prodüksiyonda önemli değişiklikler yapma ihtiyacı, bu takım elbiseli kişilerin sanatsal bir ifade parçasından ziyade, keyifle tüketilecek bir ürün yapma konusunda daha fazla ilgili olduklarının ince bir hatırlatıcısı. Bu, Marvel’ın para sorunları hakkındaki ilk noktama yol açıyor; kaynak eksikliği değil, fazlalığı: Marvel artık eskisi gibi yıldızlar yapmıyor.
GÜNDEM
14 Ekim 2024SPOR
14 Ekim 2024GÜNDEM
14 Ekim 2024SPOR
14 Ekim 2024SPOR
14 Ekim 2024GÜNDEM
14 Ekim 2024GÜNDEM
14 Ekim 2024