Trendyol Süper Lig’in 14. haftasında Mersin’de Beşiktaş ile 1-1 kalan Atakaş Hatayspor’da teknik direktör Rıza Çalımbay, Mersin Stadı’ndaki maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu.
Beşiktaş karşısında iyi mücadele ettiklerini vurgulayan Çalımbay, maçta çıkan sarı kartların fazlalığına dikkati çekti.
“TAKIMDAN MEMNUNUM”
Çalımbay, “Sarı kartlar itirazdan ve mücadeleden oldu. İki takım kazanmak için oynadı. Elimizden gelen her şeyi yaptık. Bize puan lazımdı ve puan da kazandık. Şimdi önümüze bakacağız. Takımımdan memnunum. Oyuncularım iyi mücadele etti. Çok güzel bir lig maçı oldu.” değerlendirmesinde bulundu.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026
1
Milli atlet Ersu Şaşma dünya altıncısı oldu
1841 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1209 kez okundu
3
Powerbank’in gerçek kapasitesi nasıl ölçülür?
840 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
805 kez okundu
5
Biden’dan otomobil üreticilerine şok
798 kez okundu